понеделник, 22 март 2010 г.

...Белите не могат да скачат...









Какво е общото между Вторият Закон на Нютон ( F=m.a ) и " White men cant' jump " с Уесли Снайпс, Уди Харелсън?!?! На този риторичен въпрос си отговорих през изминалата събота, навръх астрономическата пролет в Търново. На състезанието болезнено разбрах две неща :
  • Първо : Никога...ама никога не скачай от 3,0 м !!!! Ако някой ти каже че няма проблем не му вярвай ( виж снимките по- долу )!!!!!
  • Второ : Време е да разбереш, че едно време си е било едно време, а сега реалността е коренно различна!! Какво имам в предвид: ако през 1996 год. можех да скоча от подобна височина на състезание ( случвало се е ) и ми е нямало нищо, то сега , когато съм с 20 кг. по- тежък болката е жестока!!!! Белите наистина не могат да скачат!!!
Сега малко за старта....времето беше отлично, идеално за бягане!! Загрях леко и стартирах в групата ( one man relay )....като бягахме 3 кръгчета средно по 2,2 км всяко ( по правата ) или по обощено казано маршрут с дължина 6,6 км. Първата грешка направих почти в началото, непосредтсвено преди атаката на 2 к.т. не съобразих, че ще изляза по средата на гаражите и за да не заобиколя и същевеременно да изгубя позиция спрямо групата , реших да скоча направо....?!?!!? ( няма да коментирам )...странното бе , че си охлузих само ръцете но краката ми си бяха ок..!?!?? на видимата минах 9-ти.. ( поне така ми каза Калин ) и след нея направих най- сериозната грешка...( паралена като предната за 2-ра точка )...този път скокът ме смаза....Почувствах голяма полка в областта на десния глезен и пета....буквално ми присветна бяло пред очите.....Следващите две отсечки едвам стъпвах на крака си, като същевременно натоварвах сериозно левия !!! Притръпнах към първата смяна, но болката се усилваше и особенно при спусканията се усещаше много..
До края просто се разходих за спорта и за да завърша...Разочарованието остана!!!!
Днес 22.03. минах на рентген и консултация и се оказа, че не съм направил най- лошото..счупване на глезенната става или петата...Имам сериозни разкъсвания тъканни и оттокът е много сериозен!! По предварителни данни ще се въздържам от бягане в идните 3 месеца, но аз си мисля, че може и да се ускори процеса.....кой знае?!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар